Y.Y.

也许终将遗忘,但我曾在这里。

 
Tonight, I Feel Close To You - 孙燕姿、倉木麻衣

Tonight, I feel close to you - 仓木麻衣&孙燕姿 


M: Close my eyes and feel your mind   

轻轻地闭上双眼感受你的心境

Y: Time has passed   

时光逝去

I walk like a shabow   

我宛如幽魂般地游走

M: Neven knew What I am going through   

从未知觉自己穿越过的事物

M&Y: You touch my heart and take my breath away   

你触动我的心弦教我屏息

M: Whisper on the wind so softly  

 风儿捎来的耳语如此地轻柔

Let the bright stars fill our dreams with love  

就让耀眼星辰将爱注满我们的梦想吧

Reach for your hand   

伸向你的手

Y: (you're holding my key)   

(你正握着我的钥匙)

M: and you show me the way   

你引导我方向

 

 

M: Tonight, I feel close to you    

今夜我感觉更接近你

You open my door and light the sky above   

你打开我心房照亮了那天际

M&Y: When I need a friend, you are there right by my side  

每当我需要朋友时

I wish we could stay as one   

你就会陪伴在我身边

M: I wish we could stay forever as one  

我多么希望我俩能合而为一不分开

 

Y: All the tears that haunt my past   

那些泪水纠结着我的过往

M: You promised   

你曾约定过的

It'll be better tomorrow   

明天将会更好的

Y: play that song   

播放那首

You and I listened to  

我俩曾聆听过的歌吧!

M&Y: And let it gently ease our pain  

让它轻柔地舒缓我们的伤痛

 

Y: Tender rain drops from the bluesky   

晴空飘下温柔的雨滴

Flowers blooming, life is so divine  

丛花绽开生命是如此的神奇

like sunlight on a stream   

彷佛溪水上闪烁耀眼的阳光般

M: (you're holding my key)   

(你正握着我的钥匙)

Y: You show the world to me  

你引导我看全世界

Y: Tonight, I feel close to you  

今夜我感觉更接近你

You open my door and light the sky above

你打开我心房照亮了那天际

M&Y: When I need a friend, you are there right by my side   

每当我需要朋友时你就会陪伴在我身边

I wish we could stay as one   

我多么希望我俩能合而为一不分开 (永不分离)

 

M: So much love in this beautiful world  

在这美丽的世界上处处充满着爱

Y: Search for the brightest star in the sky    

找寻那夜空中最明亮的星辰

M: You will find the meaning of love  

你将会发现真爱的意义

Y: Don't be afraid  

别害怕

M: (Don't be afraid),   

(别害怕)

Y: Just be yourself  

只要作你自己

M: (Just be yourself)  

(只要作你自己)

M&Y: We need this love...I've never knew   

我们需要这份爱…这份我从未知道的爱

 

M&Y: Tonight, I feel close to you

今夜我感觉更接近你

You open my door and light the sky above   

你打开我心房照亮了那天际

When I need a friend, you are there right by my side    

每当我需要朋友时你就会陪伴在我身边

I wish we could stay as one    

我多么希望我俩能合而为一不分开 (永不分离)

 

Tonight,I feel close to you  

今夜我感觉更接近你

You open my door and light the sky above  

你打开我心房照亮了那天际

When I need a friend, you are there right by my side   

每当我需要朋友时你就会陪伴在我身边

I wish we could stay as one   

我多么希望我俩能合而为一不分开

I wish we could stay forever as one.

我多么希望我俩能永远在一起永不分离


  5
评论
热度(5)

© Y.Y. | Powered by LOFTER